nike presto

Общие вопросы, связанные только с Вектра клубом и с жизнью членов клуба. "Правила форума - читать !"
Rosemary Marcus
Новичок
Модель: XVCVCX
Двигатель: CVXXXXXXX

nike presto

Сообщение Rosemary Marcus » 23 июл 2020 10:08

Nu hvis de kun kan gøre noget ved nike air max 97 deres prisstruktur. Det er ikke ligesom remasterede albums koster mere, ikke? * * Bemærk: Jeg ved, at der er en masse logistiske og forretningsmæssige grunde til, at Nike priser som de gør, men fortæller ikke det til Sneaker Twitter. Detaljer som tåboksen og den rigtige neonfarve gjorde endelig skoen værdig til den originale udgivelse. Vi er blevet sadlet med så mange crappy genudgivelser og hybrider på 95, at det var en strålende dag, hvor Nike endelig besluttede at bringe dem tilbage, dog ikke til at beskære mig. Føler du et mønster her? Mens Nike har gjort gode til store nye versioner og farveveje af Air Force 1, Air Max 95 og Cortez gennem årene, har de også haft så mange botches, at alt håb om ægte genudgivelser syntes håbløst.

Selv noget så simpelt og klassisk som Cortez, som Forrest Gump havde på, kunne have været gået sidelæns, hvis Nike ikke havde foretaget deres research. Heldigvis gjorde de det, og i det sidste Halloween så jeg nogen i et Forrest-kostum med Cortez-skoene. Ja, nogen bar faktisk dem og forsøgte ikke bare at videresælge dem på eBay, når ordet kom ud, at de ville dobbelt eller tredoble deres detailværdi. Air Jordan XX9 er en fantastisk kunstner på banen. Desværre har Jordan Brand aldrig nike free 5.0 rigtig draget fordel af skoens præstation vævet overdel, der kan producere fotorealistiske billeder ... undtagen for den ene gang i NBA All-Star Weekend. Photo Reel XX9 har den klassiske Nike Air Jordan-annonce med en midtflyvning MJ i Jumpman-posituren.

Når Air Jordan XXX snart kommer, er det usandsynligt, at vi får andre spark i denne vene, så hvis du kan finde et par til en god pris, vil du ikke fortryde det. Når du er nike presto Ronnie Fieg, kan du gøre stort set hvad du vil, og det inkluderer oprettelse af en speciel Asics Gel Lyte 3, der ser tilbage på dit tidligere arbejde. Med en spektakulær pakke, der indeholder et væld af tilbehør, formåede Fieg at fremstille en bedre "What The" -sko end Nike har gjort i årevis. I 2015 så vi flere Nike-silhuetter tage den klassiske sort, rød og hvid farve på Banned Air Jordan 1 inklusive Nike Metcon og Nike Internationalist. Men det var Air Max 1 Banned, der var sådan en på næsen hyldest, at det endda havde en Nike Air-branding på hælen for virkelig at køre punktet hjem.

Men mens Big Penny lader hans sidekick gøre det meste af tale, elsker både Drew og Kyrie at chatte det op, og det er derfor, du kan finde deres tekstfraser i hele den reflekterende swoosh fra denne specialudgave Nike nike free run Kyrie 1 produceret i samarbejde med Pepsi. Colorway er perfekt til onkel Drew-personaen (hvid med en gummisål er en gammel mandstandard), mens swoosh bare tilføjer en lille smule moderne stil. Forhåbentlig vil Nike se passende at droppe disse i fremtiden, fordi hellig driks ikke vil tro det antal forespørgsler, jeg har fået om disse sko, og hvis jeg er interesseret i at sælge (jeg er heller ikke eller vil jeg nogensinde være det). Flyease er ikke det første forsøg på at gøre sneakers tilgængelige for dem med udviklingshæmning, men fordi det kom fra swoosh og blev designet af Tobie Hatfield og co-underskrevet af LeBron James, er det den højeste profil.

Yeezy har en lang vej at gå, før det sker, men helvede, Kanye har formået at komme så langt i spillet, at der ikke er nogen grund til at stoppe. Vi er bare med på turen. Jeg tror, vi alle kan være enige om, at Under Armour Curry One ikke er en sko, som gaderne er klar til at se. Indrømmet, jeg bar dem til Project Blitz's massive sneaker gallery-begivenhed for et par uger siden, da alle var iført sjældne Nikes og Yeezys, men det er fordi jeg er gammel og ikke giver noget. Men Curry One er en sko lavet til domstolene, og børnene spiste den op i 2015. Mens udbuddet var noget bevidst begrænset, især i sammenligning med den bredt tilgængelige Under Armour Curry Two, fans af NBA MVP og dem, der ledte efter noget forskellige blev behandlet med en solid on-court udøver og en chance for at være i stueetagen af noget specielt. Husk, der var en tid, hvor din favorit Jordans og Kobes og Iversons kun blev set på banen.

For hvad det er værd, købte jeg stadig flere Nike-sko i år end Jordan (ja, jeg kan skelne mellem de to), adidas, PUMA, New Balance, Under Armour og alle andre mærker kombineret. Kom igen, et år hvor Nike bragte Air Force 1 tilbage i remasteret form, Neon Air Max nike air max 90 95, Air Tech Challenge III, Presto, Zoom Hawk Flight og introducerede os for Nike Air Max Zero, Flyknit Racer Multicolor 2.0, Kobe 10, Footscape Magista Flyknit og LeBron 12 Low var et dårligt år? Sikker på, fyr ... Uanset om du copped dem i slutningen af 2014 eller i en genopbygning i 2015, var Fragment Design x Air Jordan 1 et must for mange sneakerheads. Den første "remasterede" Jordan-retro har også medtegnet på Fragments Hiroshi Fujiwara, der har levet en vidunderlig leve af Nike-silhuetter og få dem til Изображение at føle sig friske og levende med de enkleste farvepaletter.

Вернуться в «Объявления, о клубе, клубные новости»